Pošiljanje in vračila
Pošiljanje
Vsa naročila odpošljemo iz našega skladišča v Novem mestu in sicer takoj, razen če ni drugače navedeno.
Dostava v Sloveniji
- 1 – 2 delovna dneva.
- Poštnina je 3,50 €
- BREZPLAČNA POŠTNINA za nakupe nad 90 €.
Dostava na Hrvaško
- 2 – 3 delovne dni.
- Poštnina je 9,00 €.
Poškodbe pri dostavi
Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb pošiljke kupec pošlje izpolnjen obrazec za vračilo na pisimi@farbarela.si in se dogovori za zamenjavo izdelka.
Vračila in zamenjave
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (pisimi@farbarela.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Tukaj si lahko prenesete obrazec za odstop od pogodbe na daljavo.
IZ TEGA NASLOVA IZHAJA:
- kupec mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago;
- kupec vrne blago na naslov: Farbarela, Prešernov trg 14, 8000 Novo mesto, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga;
- kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik;
- kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
STVARNA NAPAKA
Opredelitev stvarne napake. Napaka je stvarna:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo;
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Preverjanje primernosti izdelka
Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Uveljavitev stvarne napake
Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki, na lastne stroške, obvestiti v zakonsko določenem roku. Obvestilo mora vsebovati natančen opis napake. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka. Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.