Splošni pogoji poslovanja

S spletno trgovino www.farbarela.si upravlja Farbarela, Katarina Žunič, s. p.

Podatki podjetja so sledeči:

Ime podjetja: Farbarela, Katarina Žunič, s. p.
Naslov: Ulica Slavka Gruma 102, 8000 Novo mesto
E-naslov: pisimi@farbarela.si
Telefon: + 386 31 35 45 35
Matična številka: 3621782000
Davčna številka: SI65685709
Davčni zavezanec: DA
Račun pri DH, d.d.: IBAN SI56 6100 0000 1610 450

Podatki o ustanovitvi:

Datum vpisa pri registrskem organu: 1.10.2009
Registrski organ: AJPES, izpostava Novo mesto
Vrsta lastnine: Zasebna lastnina
Ustanovitelji: Katarina Žunič

Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani Farbarela, ki je dostopna na povezavi http://www.farbarela.si (v nadaljevanju: ‘spletna stran’) in obravnavajo poslovni odnos med Farbarelo, Katarina Žunič, s. p., (v nadaljevanju: ‘ponudnik’), registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).

Pred nakupom preko spletne strani, prosimo, preberite:

  • te pogoje poslovanja,
  • pomoč pri nakupu,
  • dostavo,
  • našo politiko zasebnosti, ki se nanaša na varstvo vaše zasebnosti in varovanja osebnih podatkov.

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tako vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

Bistvene lastnosti blaga, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve. V primeru morebitne spremembe roka dobave bodo uporabniki ustrezno in pravočasno obveščeni.

Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas konktaktirate:

pišete na e-naslov pisimi@farbarela.si ali
pokličete na telefonsko številko: +386 31 35 45 35

Vse navedene cene v spletni trgovini Farbarela so v EUR in  vključujejo DDV ter veljajo na dan naročila.

Ponudba blaga, ki je objavljena v spletni trgovini Farbarela velja do objave preklica ponudbe oz. do odprodaje zalog.

Spletna trgovina ima pravico spremeniti pogoje uporabe s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina Farbarela posluje in sklepa pogodbe v slovenskem jeziku.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Z registracijo na https://farbarela.si/moj-racun/postanete član spletne trgovine Farbarela.si (v lasti Farbarela, Katarina Žunič, s.p.). Pravico do nakupa v spletni trgovini Farbarela.si (v nadaljevanju Farbarela) imajo registrirani uporabniki in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

Podjetje Farbarela, Katarina Žunič, s .p. je davčni zavezanec, vse navedene cene v spletni trgovini Farbarela so v EUR in  vključujejo DDV. Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod, v tem dokumentu, navedenimi pogoji.

Kljub temu, da si zelo prizadevamo zagotoviti ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o potrjenem naročilu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila, kar pomeni, da je naročilo dobilo status v pripravi. Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo za nakupe v spletni prodajalni. Slike so lahko simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Rok veljavnosti akcije je naveden ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti eno promocijsko kodo. Pri nakupu artiklov v akciji ne velja brezplačna poštnina – v kolikor ni določeno drugače. V sklopu akcij se darila ne dodajajo. Ravno tako na artikle, ki so že znižani, ni mogoče uveljavljati promocijske kode za dodatno znižanje cene artiklov ali končne cene v košarici.

Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov. Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, določite količino/velikost in kliknite »Dodaj v košarico«. Ko vaše naročilo vsebuje število artiklov, ki jih želite kupiti, se prijavite, če želite nadaljevati, ali pa se registrirajte, če prvič opravljate nakup v naši spletni trgovini. V spletni trgovini lahko opraviti nakup tudi brez registracije. Nato vpišite svoje podatke za dostavo in plačilo, ponovno preverite svoje naročilo in v zaključni fazi potrdite nakup.

Koraki procesa nakupa:
  1. korak – dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico

Izdelek, ki ga želite kupiti dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb (»Dodaj v košarico«). Izdelki so razvrščeni po kategorijah, poiščete jih lahko tudi s pomočjo iskalca. Za več informacij o izbranem izdelku kliknite na sliko izdelka. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko kasneje nadaljujete z nakupovanjem, ali zaključite nakup. V prvem primeru, se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno odstranite oziroma spreminjate količino.

  1. korak– izbira plačilnega načina in dostave (registracija, vnos naslova za plačilo in dostavo)

Če ste registrirani uporabnik, vpišite svoje uporabniško ime in geslo v za to namenjeni polji. Neregistrirani uporabniki izpolnite obrazec »Podrobnosti o plačniku«, kjer so polja označena z zvezdico (*) obvezna. Vnos svojih podatkov potrdite s klikom na gumb »Zaključi nakup« – še prej pa izberete bodisi plačilo na TRR po predračunu, plačilo s kreditno kartico ali osebni prevzem v trgovini Farbarela.

Naslov za dostavo naročenega blaga se izpiše avtomatsko in je enak naslovu, ki ste ga vnesli v obrazec »Podrobnosti o plačniku«. Če želite naročene izdelke prejeti na drug naslov (npr. v službo) ali jih poslati nekomu za darilo, označite polje »Dostavi na drug naslov« in nato vpišite zahtevane podatke. V tem primeru bo račun poslan naročniku, izdelki pa naslovniku.

      3. korak – zaključek naročila

Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice.Uporabnik soglaša s pogoji poslovanja in potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Oddaj naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto.” Izpisane so podrobnosti naročila: številka naročila, datum, znesek, način plačila, artikli, cene.

Po oddaji naročila bo uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.

Uporabnik je s prejetim elektronskim obvestilom seznanjen, da bodo naročeni izdelki odposlani po prejetem plačilu.

Spletna trgovina https://farbarela.si omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovinskim plačilom ob osebnem prevzemu v naši poslovni enoti Farbareli na Prešernoven trgu 14, v Novem mestu (po predhodnem dogovoru),
  • z nakazilom na račun upravitelja Farbarela, Katarina Žunič, s. p. po ponudbi/predračunu (pri izbiri plačila po predračunu prejmete na svoj e-naslov, ki ste ga navedli ob registraciji oziroma pri hitrem nakupu, predračun, na katerem boste imeli vse podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenca/sklic in namen plačila. Pri izbiri plačila po predračunu boste naročeno blago plačali z univerzalnim plačilnim nalogom UPN (položnica). Položnico lahko najhitreje in najlažje plačate prek svoje spletne banke, lahko pa tudi na katerikoli banki ali pošti. Predračun je potrebno plačati v 7 dneh, v nasprotnem primeru se naročilo stornira. Vaše naročilo postane veljavno, ko ga odpošljemo, cene veljajo na dan odpošiljanja naročila. Naročene izdelke vam pošljemo po plačanem predračunu in vas o tem obvestimo na vaš e-naslov),
  • s kreditno kartico (Visa, Mastercard) z vmesnikom Stripe, ki zagotavlja varne transakcije.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Račun za nakupljene izdelke in storitve boste prejeli skupaj s paketom z nakupljenim blagom. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Spletni obrazec naročila, ki ga izpolni kupec ob naročilu, ne velja kot račun. Ponudnik v svoji bazi hrani elektronsko kopijo poslanega računa.

Vklopi_razum

Fizične osebe, ki blago naročijo preko www.farbarela.si imajo pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporočijo (na kontaktni e-naslov pisimi@farbarela.si), da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, neuporabljeno in v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Postopek vračila
  • V 14 dneh od prejema blaga nas na pisimi@farbarela.si obvestite o odstopu od pogodbe. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete tukaj –> OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA
  • Artikle vrnete na naslov Farbarela, Prešernov trg 14, 8000 Novo mesto. Vračilu priložite kopijo računa in izpolnjen obrazec za vračilo artiklov.

Potrošnik mora blago, s katerim iz kakršnega koli razloga ni zadovoljen, prodajalcu vrniti v 14 dneh po oddanem sporočilu o prekinitvi pogodbe. Opozarjamo, da mora biti blago za povračilo celotne kupnine, nepoškodovano. Potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati v času do odstopa od pogodbe.

Ne gre namreč za nakup na preizkušnjo: nakup na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot jih ima ta pri nakupu v navadni trgovini. Potrošnik sme tako opraviti zgolj ogled in preizkus prejetega blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje« in drugo rabo, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti, razen če je do tega prišlo brez njegove krivde.

Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:

  • če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže,
  • če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam.

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago skladno s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:
  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila;

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Postopek uveljavitve stvarne napake
  • Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila stvarna napaka odkrita.
  • Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
  • Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki, na lastne stroške, obvestiti v zakonsko določenem roku. Obvestilo mora vsebovati natančen opis napake. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka. Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov. Obrazec za uveljavitev stvarne napake lahko prenesete tukaj –> OBRAZEC ZA UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE
  • obvestilo o napaki kupec pošlje na e-naslov pisimi@farbarela.si

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
  • V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
  • Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom 2 let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Za izdelke na zalogi je dobava blaga do 1-3 delovne dni po potrjenem naročilu. Večina izdelkov na spletni strani je na zalogi v skladišču in so dobavljeni na dan naročila, v kolikor je naročilo oddano na delovni dan do 12h. V primeru, da se kljub skrbnemu posodabljanju zalog zgodi, da izdelka ne moremo dobaviti v roku največ treh delovnih dni, vas bomo o tem obvestili pisno oz. po telefonu. V tem primeru lahko naročilo v celoti prekličete, potrdite delno naročilo ali potrdite, da boste počakali, da izdelek ponovno dobimo na zalogo. Ob morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to kadarkoli sporočite preko elektronskega sporočila ali telefona in artikel bomo odstranili iz naročila ali ga zamenjali z drugim

Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 30 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali po telefonu.

V spletni trgovini Farbarela vam omogočamo izbiro med dvema načinoma dostave oz. prevzema naročenega blaga:

  • oseben prevzem v PE Farbarela na Prešernovem trgu 14, v Novem mestu po predhodnem dogovoru za prevzem (brezplačno),
  • dostava v Sloveniji s Pošta Slovenija in sicer pri nakupu do vrednosti 90,00 EUR je poštnina 4,90 EUR,
  • pri nakupu od vrednosti 90,00 EUR naprej je poštnina brezplačna.

Izdelke lahko prevzamete tudi osebno v poslovni enoti Farbarela na Prešernovem trgu 14, v Novem mestu. Takoj, ko bodo izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili na vaš elektronski naslov in se z vami dogovorili za termin prevzema. Za dodatne informacije nam pišite na pisimi@farbarela.si ali nas pokličite na kontaktno številko 031 35 45 35.

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine https://farbarela.si, pri kupcih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, spol, čas in datum nakupov in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala:

  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Kopije dokumentov, ki veljajo kot pogodba na daljavo, so trajno shranjene na sedežu podjetja.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova katarina@farbarela.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Kot ponudnik se zavezujemo, da bomo v petih delovnih dneh kupca obvestili o prejemu pritožbe, kako dolgo jo bomo obravnavali ter ga vseskozi obveščali o poteku postopka.

Kot ponudnik se zavedamo, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Kot ponudnik blaga in storitev, ki omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.